Petskis

Tillbaka på finsk mark

Publicerad 2010-02-15 18:33:17 i Allmänt,

Vilken jävla jobbig dag jag har haft! Total kaos på jobbet med arga kunder och massa ouppklarade saker att fixa. Skulle definitivt ha behövt en ledig dag efter resan och fått vila upp mig. Tur så har man en förstående flickvän som passar upp och stöttar när man är nere.

Kom alltså hem igår och ska försöka fixa in en bild eller två plus en kort story så småningom. Just idag vill jag bara ta det lugnt och se på OS. Ett OS som har börjat så där för vår del. Janne Ryynänen mår nog inget vidare bra idag efter gårdagens kollaps och fall och Janne Ahonens fjärdeplats kommer gräma honom åtminstone tills stora backen avgörs. Och vad hände med svenska skidskyttarna? Inte bara vi som fick en dålig start på OS alltså. Idag är det korta sträckor i längdåkning för damer och herrar. Kommer bli intressant att följa. Nu ska jag äta mitt första riktiga mål mat för dagen. Blev endast en bit kaka på jobbet så man är ju lite hungrig.

Kommentarer

Postat av: Nek

Publicerad 2010-02-17 08:35:10

int va ja väl såå arg? ja tyckt ja va ganska tålmodig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela