Petskis

Andra plats

Publicerad 2010-01-25 09:25:31 i Allmänt,

     

Så var den tunga helgen över. Futsalturneringen blev rätt lyckad och segern låg inom räckhåll. Tyvärr så räckte det inte ända fram då vi fick se oss besegrade i finalen av Doris Killar med siffrorna 1 - 2. Segermålet kom 30 sekunder före slutet så det var en liten besvikelse att vi inte klarade av att hålla ut men allt som allt så var turneringen som sagt väldigt positiv med fint spel och massa mål. En extra stor stjärna tycker jag vi kan ge vår målvakt som räddade oss under många stunder med fina räddningar. Själv fick jag spela nästan alla matcher som försvarare och kan väl säga att jag inte gjorde bort mig i alla fall. Nu ska jag vila mina extremt slitna ben och inte träna före fredagen. Grattis till Doris Killar! Nästa år tar vi revansch!

Kommentarer

Postat av: Ose

Publicerad 2010-01-25 15:08:36

E du ovän med martin när du int vill skriva ut hans namn??

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-01-25 15:26:10

Så suddiga bilder och så många onödiga huvun!! Fotografen (=jag) får nog underkänt...:S

Postat av: U

Publicerad 2010-01-25 20:33:22

jå de faktiskt många människor som har helt onödiga huvun. Dom sku klara sig lika bra utan...

Tydligen dög bilderna åt bloggaren i alla fall. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela