Petskis

Fågel

Publicerad 2010-01-18 09:12:24 i Allmänt,

Alla som har Facebook har säkert märkt de senaste veckornas konstiga statusmeddelanden. Det handlar om kedjebrev som nån idiot lyckats dra igång och sprida vidare. Först var det tjejerna som skulle skriva en färgkod som killarna inte skulle fatta nåt av. Svart och vit kunde läsas på var och varannans status och vad det handlade om var färgen på tjejernas bh. Denna nyhet kom med i Expressen och några killar skapade genast en ny variant där man skulle, i bokstavsform ange hur många kompisar som fanns online just då. Nu har det kommit en tredje grej som en del tjejer har kört igång med. Nån har som status "jag sparkade ett lamadjur i min bil för att jag kan". Jag har bara en sak att säga om detta. Jag blir aggressiv mot dessa typer av kedjebrev och kommer aldrig nånsin delta i något liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela