Petskis

Let's Dance 2010

Publicerad 2010-01-08 11:24:35 i Allmänt,

Ikväll är det äntligen premiär för årets säsong av Let's Dance. Den svenska versionen förstås! Det här är ett program jag följer slaviskt varje år för jag gillar verkligen idén med att lära upp klumpiga kändisar i TV. När man sen ser hur de utvecklas och blir helt bra dansare och tiopoängarna delas ut av juryn så är det helt klart gåshud moment. Jag tänkte lägga upp en presentation över alla deltagare och tippa utgången men TV4:s webbsida vill absolut inte sammarbeta med mig idag så jag lägger bara ut några trailers som jag också får lite gåshud av. Kan också berätta att mina favoriter i årets version är Stefan Sauk och Willy Björkman.





Kommentarer

Postat av: CtodaE

Publicerad 2010-01-17 10:55:33

Har detta blivit en månadsblogg??? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela