Petskis

Nio dagar senare

Publicerad 2010-01-18 01:00:22 i Allmänt,

Eftersom jag inte uppdaterat bloggen de senaste nio dagarna så kommer nu en liten sammafattning om vad som har hänt.

Förra veckans helg gick åt till att jobba på lördag och flytta Rebeccas saker från Åbo till Västnyland. Min lilla lägenhet ser nu ut som ett zigenarläger med massa lådor och säckar här och var. Bara två veckor kvar så är det förhoppningsvis lite bättre på den fronten.

Aktiviteten mellan måndag och fredag stavas jobb. Vi fick reda på när vi har våra vintersemestrar i år och min vintersemester är vecka 6. Kan hända att jag flyttar fram den till ett senare skede men det är lite oklart. Vad jag ska göra under den veckan klarnar senare.

På torsdagen gick jag på massage för min rygg och mina axlar. När man tänker på ryggmassage så tänkar man sig en skön stund som man kan njuta av och nästan somna till. Det blev ju inte riktigt så. Min stackars kropp borde ha varit på massage för länge sen. Jag skrek och svor under behandlingen och skulle inte massören vara en bekant till mig så kunde det ha blivit småjobbigt.

Fredagkvällen bestod av cirkelträning samt Let's Dance. Victoria Sandell-Svensson var första dansare att lämna tävlingen. Svårt att säga vem som kommer vinna men jag tror att Mattias eller Claudia kan gå hela vägen.

Lördagens huvudpunkt var gudsonens 2-års kalas där det bjöds på både tårta och bulle. Lillgrabben blev glad över presenten och så det var också bra.

Söndagen spenderades mestadels hemma framför datorn med att färdigställa den nya bloggdesignen. Fritt fram att berömma och döma den nya looken. Vi hann även med en titt på ESC:s futsalmatch i bollhallen som laget vann med hela 13 - 4.

Nu börjar sakta en ny vecka ta fart och jag ska verkligen försöka uppdatera oftare trots att det finns massa andra saker att göra. Ha en trevlig start på den nya veckan gott folk!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-01-19 09:15:13

Snygg och "clean" design...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela