Petskis

Steinerskolan

Publicerad 2010-01-26 14:48:48 i Allmänt,

Idag var jag på ett uppdrag med jobbet och besökte Mikaelskolan utanför Ekenäs. Vi skulle mäta hastigheten på deras bredbandslinjer och se att allt fungerade. Jag har aldrig varit där och har väl haft en uppfattning om att det är en speciell skola för lite speciella barn. När jag var där idag så fick jag en obehaglig känsla, folk som stirrade och betedde sig lite annorlunda, lite som en sekt faktiskt. Nu kanske jag retar upp nån men detta är bara min bild över vad jag såg. Jag vill inte påstå att det är nåt fel att ha sina barn där men jag skulle inte placera mina barn där helt enkelt. På Steiners hemsida kan ni läsa om vad deras skolsystem går ut på. Länge leve den vanliga skolan!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-26 15:05:01

Kan tycka att hemsidorna verkar ganska normala ändå...Ser inte så konstigt ut!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-26 21:38:46

ja hurra för den vanliga skolan, den finns det ingen anledning att klaga på nånsin... den som inte är normal när den börjar blir det i alla fall, och definitionen är snäv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela