Petskis

Zumba

Publicerad 2010-01-22 11:35:02 i Allmänt,

Har ni hört ordet Zumba nån gång? Alla talar om Zumba nuförtiden. Vad tusan är Zumba? Tydligen så är det en slags träningsform som liknar en afrikansk dans eller nåt. Förstås så är det i USA det har tagit fart på allvar och nu vill alla pröva på Zumba. De säger att alla kan utöva detta men jag undrar ifall de med väldigt dålig rytmsinne och kroppskordination har något att hämta här. Jag menar, hur förnedrande är det inte att stå i en sal och försöka härma nåt som man aldrig gjort tidigare? Men jag skulle kunna tänka mig att testa detta faktiskt. Jag kan väl inte vara sämre än kvinnan i grönt och mannen i vitt längst bak i denna video.. Ska lägga upp en video på mig sen så får ni se hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela