Petskis

Bokat

Publicerad 2010-07-06 22:47:27 i Allmänt,

Nu har jag bokat en resa till Stockholm mellan den 22.7-25.7. Tyvärr så kan inte Rebecca komma med på resan så jag kommer faktiskt flyga över med min mor som flyger för första gången nånsin. Det kan bli rätt så intressant det med. Kommer så klart bo hos min snälla syster och hoppas på ett fint sommarväder under min vistelse. Den största orsaken till att jag åker är att jag ska gå och se Kent på Långholmen den 22:a. En sommar utan Kent är som en sommar utan glass och jordgubbar.



Jag står och väntar på min skjuts
men jag har glömt bort var jag ska
Så jag flyter bara med
och glider lika planlöst av
Mot en helt ny dag

Vid ett nedbränt stadshotell
hänger minnen envist kvar
En gång var du min stad
nu finns inget av mig kvar
Jag är helt säker

Kent - Passagerare

Kommentarer

Postat av: Timo

Publicerad 2010-07-07 10:04:07

Om jag slapp Kent kunde jag gott klara mej utan både jordgubbar & glass en hel sommar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela