Petskis

I paketet låg en...

Publicerad 2010-07-05 20:39:39 i Allmänt,

Tyskland spelskjorta med Schweinsteiger 7 tryck.





Varför i hela världen ska jag ha en sån när jag har England som favoritland bland fotbollsnationerna? Jo för att före och under detta VM så har jag fattat stort tycke för det tyska laget och speciellt för Bastian Schweinsteiger som till vardags spelar i Bayern München. Som bekant så tippade jag även Tyskland som segrare i turneringen och hittils ser det rätt bra ut med det. Valet stod mellan att köpa en Özil eller Schweinsteiger skjorta men jag valde ändå Bayernspelaren på grund av att han är spelar med mitt favoritnummer och är högerfotad. Skulle gärna se honom i Manchester Uniteds tröja i höst och då skulle köpet av skjorta vara ännu mera berättigat. Så jag har inte börjat hålla på Tyskland istället för England utan är bara en i mängden av alla beundrare av denna fantastiske fotbollsspelare. Skjortan är som sagt från Thailand och är köpt via nätsajten www.ioffer.com där privatpersoner säljer alla möjliga saker. Detta är faktiskt ingen dålig kopia utan en helt autentisk Adidas skjorta med alla broderingar och logon på de rätta ställena. Priset på en sån här om du köper i en vanlig sportbutik är ca. 70-85 €. Jag pröjsade 28 € med frakt. Kommentarer på detta...?

Kommentarer

Postat av: BF

Publicerad 2010-07-05 21:08:02

Kan ju kännas som en bra idé att ha en mängd olika nationers spelskjortor, på det sättet kan man ju alltid ta på det vinnande lagets skjorta efter matcherna. Jag rekommenderar att du tar på dig skjortan ifall du någon gång går och se på en landskamp med England, sätt dig sedan bland de mest hängivna engelska supportrarna och förklara för dem att du köpte denna skjorta trots att du håller på England.. Har också gillat det jag sett av "Bastian" under denna turnering, men INGENTING skulle få mig att sätta på en Tysk spelskjorta!

Postat av: O

Publicerad 2010-07-06 10:18:44

varför stod det happy birthday? "för att han är högerfotad..."

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela