Petskis

Sjösättning

Publicerad 2010-07-09 23:14:08 i Allmänt,



Idag den 09.07.2010 sjösatte jag min båt för denna sommar. Redan i april var jag hos båthandlaren och bad om att få ut den så snabb som möjligt men det visade sig vara väldigt svårt. Nu är den då äntligen i vattnet och det känns bra med tanke på att det fina sommarvädret lär få en fortsättning ett tag till. Jag undrar bara om man månne kan sova i min båt...? Balkongflytten blev ingen vidare succé så man kanske skulle pröva nåt nytt.

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2010-07-11 01:31:00

Ante lite att balkongflytten skulle floppa. Hur skall du kunna sova ute med allt ljud, mygg, osv osv... när du inte nästan kan sova nån annanstans heller? Modigt försök iaf.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela