Petskis

Sommarpaus?

Publicerad 2010-07-05 17:30:20 i Allmänt,

Jag är väldigt ledsen över att jag inte har bloggat på nästan två veckor. Det har liksom inte funnits någon motivation till det. Det fina vädret samt massa saker på gång helatiden har gjort det svårare att uppdatera här. Jag har bland annat firat midsommar i Tenalaskogarna, fått bilen reparerad, fiskat med rätt bra framgång, spelat fotboll med gudsonen, varit på bio och sett vampyrfilm, ätit massa glass med jordgubbar och varit på stranden i både Lappvik och Padva.

Det verkar också som om sommarvärmen kommer stanna åtminstone en vecka till så det kan hända att bloggen igen blir lidande. Jag ska göra mitt bästa för att hålla igång bloggandet! Nu iväg på måndagsfotisen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela