Petskis

Bilskadan

Publicerad 2010-06-21 23:05:31 i Allmänt,

Nu är det klart att jag kommer få betala 150 € för min lilla backningsincident tidigare denna månad. Det är summan på självrisken som jag har på försäkringen. Hela kalaset skulle nog bli betydligt dyrare om inte försäkringsbolaget skulle täcka skadan. Kanske upp mot 700-800 €. Det kunde alltså blivit betydligt värre än det blev. Oberoende pris så känns det ännu som ett onödigt misstag som jag lätt skulle kunna vara utan. Det enda som skulle rädda mig från en räkning nu är väl om någon stackare lyckas köra på mig bakifrån så att den personen hamnar betala kalaset. Så om ni ser en Toyota Auris på stan som kör lite konstigt och tvärnitar framför er så är det jag som är ute och söker upp en olycka som gör mig till en vinnare.

Kommentarer

Postat av: Nek

Publicerad 2010-07-05 21:24:38

de gick ju 2 veckor mellan uppdateringarna sen killar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela