Petskis

Regnkalaset

Publicerad 2010-06-21 22:58:15 i Allmänt,



Jag måste väl skriva några rader om lördagens Popkalas i Ekenäs. Det är inget extra att skriva om egentligen då jag endast såg de fyra sista artisterna tack vare det bedrövliga vädret som förstörde halva festen. Före vi gick ner till området så störtregnade det och man undrade ifall det alls var värt att gå dit. På grund av regnet så var det massa paraplyn i vägen (vi hade också paraply) och man såg knappt fram till scenen, oberoende var man stod. Jag hade inte några förväntningar på någon artist och kände inte heller att jag behövde se någon så det gjorde mig inte så mycket att man missade halva kalaset. Tyckte nog ändå att Patrik Isaksson fick igång en fin stämning som sista akt och jag blev väldigt glad när han spelade min favoritlåt, "Lycklig Man", ur repertoaren. Hoppas ändå det blir en fortsättning nästa år och att vädret då hålls fritt från regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela