Petskis

Melodier

Publicerad 2010-03-12 15:50:34 i Allmänt,

Imorgon sänds finalen av Melodifestivalen i Sverige. Av de tio finalisterna så talas det om två favoriter just nu. Anna Bergendahl och Salem Al-Fakir. Jag tycker att Anna Bergendahls låt är bäst men för att Sverige ska ha nån chans i europa så ska nog Salem Al Fakir vinna. Jag tror jag talar för flera när jag säger att det är nåt med Anna Bergendahls röst som inte låter bra. Dessutom så är hon inte alltför vacker att se på heller. Jag blir lite skrämd av att bara titta på henne faktiskt. Salem Al Fakir är ju annars bara jobbig och lite för glad för att man ska kunna gilla honom så egentligen hoppas jag faktiskt att Timoteij vinner. Och hur det än går så är Sveriges bidrag tusen gånger bättre än Finlands!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela