Petskis

Jag böt ju bil idag sen jag

Publicerad 2010-05-19 20:01:25 i Allmänt,

Var uppe på Toyota idag för att se på en bil som de hade fått in nyss. Har varit lite ute efter att byta upp mig till en Toyota Auris ett tag nu så när jag hörde att de hade fått in en som var körd endast 22000km så var jag tvungen att åtminstone se på den. Den visade sig vara i exakt den färg jag sökte och det ena ledde till det andra så plötsligt äger jag numera en Toyota Auris 1.6 Dual VVT-i Linea, årsmodell 2008, körd 22000km i ash grey färg.

     

     

Det var inget större fel på min gamla men jag hade mina orsaker till bytet. Vilken av följande tror ni var orsaken till bilbytet?

- Fick ett mycket bra erbjudande.

- Ville ha en bil med större motor.

- Kände att en askgrå färg var trendigare att köra med än en vanlig grå.

- Tyckte att min gamla bil knarrade och hade konstiga ljud när jag körde på ojämn mark.

Kommentarer

Postat av: Li..

Publicerad 2010-05-20 17:06:08

D måst helt definitivt vara alternativ 3!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela