Petskis

Lost

Publicerad 2010-05-24 18:58:12 i Allmänt,



I sex säsonger har vi tittare följt med Jack, Kate och de andra personerna i serien Lost. Nu är det slut. Igår visades det sista avsnittet i USA och jag såg det idag. Utan att avslöja nåt så kan jag säga att det var ett mycket vackert slut. Jag vill definitivt ha hela serien som DVD samling någon gång så jag kan titta igenom allt igen. Enligt min mening är detta den absolut bästa TV-serie som nånsin visats. Ingen annan serie har fått mig att sitta så fastklistrad framför TV:n för att följa alla karaktärer och deras öden. Det är just karaktärerna som gör denna serie så bra. Varenda skådespelare är perfekt för sin roll och jag är säker på att det kommer ta länge innan man lyckas få ihop nånting liknande igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela