Petskis

PacMan

Publicerad 2010-05-23 23:54:15 i Allmänt,



Om ni var in på google igår och i förrgår så kanske ni lade märke till deras lilla PacMan spel. PacMan firade 30-års jubileum och till det så hade alltså google fixat spelet till deras förstasida. Både jag och Rebecca satt väldigt länge framför varsin dator och spelade samt jämförde poäng tills vi drömde om gula prickar. Jag hade ett rekord på 36650 poäng. Idag togs spelet bort från förstasidan och husfriden kunde återgå till det normala. Eller så trodde jag tills jag idag hittade till följande sida.

http://macek.github.com/google_pacman/

Nu är tävlandet igång igen och jag har ingen aning i var det ska sluta. Nu råkar det sig så att Rebecca kommer åka bort i tio dagar och när hon kommer hem så kommer mitt rekord vara oslagbart!


Har ni förresten sett min nya bloggdesign? Lite mera somrig än den förra kanske...

Kommentarer

Postat av: Nek

Publicerad 2010-05-24 16:31:37

nja, inte somrig direkt, mera vårig eller höstig dock... för lite hud för att vara somrig!

Postat av: CF7

Publicerad 2010-05-24 19:17:34

Vår/Höst fisket väcker med vinterrock väcker väl inte sommargeten direkt, men dock somrigaARE!

Postat av: Nek igen

Publicerad 2010-05-25 07:50:21

som ja sa, visa mera hud!

Postat av: Peter G. (CF7)

Publicerad 2010-05-26 08:25:30

Yeah....We kind of want to avoid that......yeeah...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela