Petskis

The American dream

Publicerad 2010-05-17 19:17:57 i Allmänt,

Jag har en dröm om att få gå på en festival med en massa artister från USA. Med artister menar jag gamla rockband från 80-talet som Foreigner, Heart, Pat Benatar, Asia och Mr. Mister. Kan också tänka mig ett par nyare countryartister som Dixie Chicks och Sheryl Crow på scen. Tänk er att få dra på cowboyhatten och sätta sig i gräset och bara njuta av musiken.

I det senaste Family Guy avsnittet spelades en låt av REO Speedwagon som också naturligvis skulle få vara med i min festival. Låten Take It On The Run är en fantastisk låt och kom faktiskt ut samma år som jag är född, nämligen 1981.


REO Speedwagon - Take It On The Run (Live Denver 1981)


REO Speedwagon - Take It On The Run (Live 2008)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-17 19:54:19

Jag sku nog vara med. Härliga låtar!

Postat av: chris corcoran

Publicerad 2010-05-18 22:18:27

Count me in buddy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela