Petskis

Idol 2010 börjar på allvar.........NUUUU

Publicerad 2010-10-02 00:32:46 i Allmänt,

Hej där! Länge sen sist. Tråkigt att ni måste vänta så länge mellan varje inlägg. Tänker inte ens säga att jag ska bättra mig, det har sagts tidigare utan resultat. Istället tänker jag skriva lite om Idol 2010 som pågår för fullt i svensk TV4. Ingen har väl missat att gamlingen Geir Rönning är med och dominerar bland de yngre förmågorna och att finlandssvenske Elin fortfarande är med i tävlingen. Ganska bra tävlande med i år men ingen riktigt klar toppstjärna ännu. Vilka är mina favoriter då? Jo det är Minnah, Olle, Linnea och Linda. Det är klart jag håller lite grann på Geir också men jag tror inte han vinner tävlingen. Vinner gör troligtvis Jay, Daniel eller Linnea. De som jag inte förstår varför de är kvar är Andreas, Sassa och Alice. Den största skandalen är utan tvekan att Freja inte gick vidare från kvalet.


Geir Rönning - Burnin


Minnah Karlsson - Paparazzi


Linnea Henriksson - Jumpin Jack Flash


Freja Sterner - Did You Give The World Some Love Today Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela