Petskis

Supportern och hurtiga mannen

Publicerad 2010-10-02 00:53:52 i Allmänt,

Imorgon spelas den sista omgången i herrarnas division II fotboll för denna säsong. För Raseborgslagen EIF och BK-46 kommer det att bli en svettig dag. Båda lagen kämpar mot nedflyttning när EIF ställs mot Pallohonka borta och BK-46 tar sig an ÅIFK hemma. Som den trogne supporter jag är så ska jag naturligtvis åka till Esbo för att heja på de grönvita.

På tal om fotboll så är min utesäsong över för denna gång. Den avslutades på sedvanligt vis förra måndagen i Snappertuna med den årliga friidrottskampen. Utan att nämna några resultat så kan jag säga att det gick bättre i år än förra året för min del men formen från 2005 är ett minne blott. Nästa vecka börjar innesäsongen på allvar med innebandy på måndag och cirkelträingen på fredag. Dessutom har jag börjat gå med på ishockeyn varannan onsdag samt jogging en gång i veckan. Formen från 2005 kanske kommer tillbaka trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela