Petskis

Försäljaren

Publicerad 2011-04-28 21:17:05 i Allmänt,


Viktigt meddelande!


Jag kommer ge mig in i butiksbranschen igen efter en paus på över ett år. Från och med 23.05.2011 kommer jag att fungera som försäljare på EKM i Ekenäs. Detta betyder att mina nuvarande arbetsuppgifter som telefon- och datorreparatör kommer försvinna men jag kommer fortsättningsvis ha hand om Norplex hostingverksamhet och dess kunder i Norge, fast då som ett jobb på sidan om det nya. Orsakerna till denna ändring är främst beroende på att jag inte var garanterad en heltidstjänst på mitt nuvarande jobb.

EKM befinner sig nu i Stinsenhuset men kommer inom maj månad att flytta in till stan och Drottninggatan. Idag har jag varit på möte och planerat hur vi ska inreda i nya butiken och det är en grej som jag verkligen tycker om att få vara med och påverka. Det kommer kännas kul att få jobba i en ny butik och jag tror att det kommer bli riktigt snyggt där när det väl är klart.




Gamla Alkohuset blir totalrenoverat i butiksplan och i källaren..



..och kommer bli min arbetsplats från och med slutet av maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela