Petskis

Båtmässan

Publicerad 2011-02-12 22:50:25 i Allmänt,



Var på båtmässa idag. Sjukt mycket båtfolk på gång. Skulle tippa på en bit över tiotusen pers. Själv var jag sugen att se det mesta eftersom det är över tio år sen jag sist var på en båtmässa. Massa stora och fina båtar men köerna för att få komma in på dem var så pass långa att jag inte orkade vänta. Naturligtvis så har jag inte råd att köpa en ny men man kan alltid titta. Vid ett tillfälle stod jag bredvid Hjallis Harkimo i en båt och senast då insåg jag att jag var ute på stormigt hav...!? Förstås så intresserade de mindre båtarna också men jag tycker att man gott och väl kan ta sig en titt på de stora pjäserna i dessa sammanhang då man kanske inte annars får se hur de ser ut innanför. Så jag var nöjd över besöket och kommer även i fortsättningen försöka ta mig till båtmässan. Det enda minuset var att jag missade Manchester derbyt som United vann efter ett alldeles otroligt snygg mål av Wayne Rooney

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela