Petskis

Dagens ros

Publicerad 2011-03-28 14:49:03 i Allmänt,


...går till de anställda på Toyota i Ekenäs. Var nyligen där med min bil på 30 000 km service och det fixades en massa grejer. Bland annat så var min högra baklampa sönder och jag bad dem byta den då. Idag märkte jag att den var mörk igen eller så hade de glömt att byta den förra gången. Så jag körde upp dit utan att ha bokat tid och berättade att lampan nu var sönder igen. Den snälle mannen som inte är någon reparatör tittade på den mörka lampan och konstaterade felet varpå han genast gick in efter en ny lampa och kom ut och böt den åt mig. Pris på dagens service.... 0 €. Var annanstans får man lika bra betjäning och kundmötande?

Kommentarer

Postat av: Jens

Publicerad 2011-03-30 20:31:19

BD-Auto på kråkholmen hadd in bmw:n min en halvtimme och kolla lite när en varningslampa lyste. Tog ingenting för det heller. Ovanligt men glädjande när man hittar något som är värt namnet service idag samt att ett längre kundförhållande faktiskt kan ha betydelse...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela