Petskis

Hitta rätt

Publicerad 2011-03-27 10:00:52 i Allmänt,


Idag är det dags att damma av orienteringsskorna igen. Ska efter en paus på över ett år försöka återuppta orienteringskarriären och slänger mig direkt in i hetluften med klubbmästerskap i sprint på programmet. Jag är skitnervös kan jag meddela. Inte för att jag kommer göra ett dåligt resultat. Inte heller för att jag inte kommer orka springa hela vägen. Nej mest för att det skulle vara väldigt pinsamt att tappa bort sig i sin egen hemstad. Tävlingen avgörs alltså i stadsmiljö bland gator och hus i Ekenäs centrum. Det kommer sluta i katastrof. Jag ska hålla mig till lagsporter. Det kommer bevisas idag.

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-03-27 10:02:15

Det blir nog bra! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela