Petskis

Stjärnor i EIF

Publicerad 2011-03-12 23:00:08 i Allmänt,

Tänkte testa att börja med en grej efter varje EIF match här på bloggen. Tänkte välja ut tre spelare från laget som jag tycker har utmärkt sig positivt på mig under matchen. Det behöver nödvändigtvis inte vara de som har spelat bäst utan det kan lika gärna vara dem som har haft snyggast skor eller frisyr för dagen. Nja, kanske inte ändå såna saker men ni fattar vad jag menar. Eftersom jag troligtvis kommer se alla hemmamatcher och några bortamatcher så kan det vara kul att föra statistik över detta och kanske till och med ge ett pris åt vinnande spelaren i slutet av säsongen. Vi kör igång nu så ser vi hur det slutar.

Dagens match var cupmatchen mot PK-35 som EIF vann med 4 - 2.

***   Simon Sid

Simon får mina tre stjärnor idag för att han helt enkelt var den spelare som sprang mest, var bäst och ville mest under matchen. Ett vackert mål gjordes dessutom av EIF:s nummer tio.


**   Ville Sevon

Denna grabb kommer vara viktig för EIF i år, var så säkra på det. Placera honom var som helst på mittfältet och han levererar. Idag stod han för en bra insats och ett moget spel mot de mycket tuffare division 1 laget.


*   Steven Perry

EIF:s Diego Forlan visade sig falla lite lätt i närkamperna men målet hittade han nästan direkt i matchen. Snabb anfallare som om han får vara frisk, kommer panga in minst 15 mål i seriespelet. Äntligen har en spelare med nummer elva hittat till rätt spelplats också...

Kommentarer

Postat av: BF

Publicerad 2011-03-13 09:21:05

Bra initiativ Petski! Hoppas dock verkligen att du skämtade om det där med att snygga skor eller frisyr kan påverka...!?! Håller definitivt med dig om att Simon Sid skall ha *** Steven Perry visade mycket hoppingivande takter, men jag tycker han skadade sig lite för tidigt och var inte efter det lika farligt längre så därför blir han nog utan stjärnor. Ville, Calle och Timo gör upp om d övriga stjärnorna för min del! Håller också med om att Ville spelade verkligt bra och fortsätter han som igår så skall han vara en av de första som tas ut i öppningselvan varje gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela