Petskis

Dagens EIF stjärnor

Publicerad 2011-05-03 23:19:42 i Allmänt,

Det Västnyländska derbyt mot FC HIK på bortaplan slutade oavgjort 1 - 1 efter en mycket frustrerande match. Baklängesmål redan i första matchminuten och sen en tung jakt på kvittering ända till den 75:e minuten. Väldigt dåligt spel av de gröna som inte alls såg ut att trivas på naturgräset och jag hade ytterst svårt att hitta tre spelare som skulle få mina poäng idag. Men här är mina val i alla fall:


* * *   Simon Sid

Simon får mina tre stjärnor för att han orkade springa i nittio minuter och försökte skapa chanser så gott det gick. Blev som alla andra i laget, väldigt frustrerad ju längre matchen gick men vad jag minns så klarade han sig undan ett gult kort.


* *   Steven Perry

Steven jobbade på rätt bra idag och tog ett stort defensivt ansvar när EIF gick ner på en trebackslinje. Hade även del i 1 - 1 målet.


*   Robin Sid

Robin lyckades med det som ingen annan grönvit klarade av, nämligen att hitta målet. Kanske borde få chansen från start i nästa match då Calle är avstängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela