Petskis

På jobbet

Publicerad 2011-05-25 21:01:09 i Allmänt,

Ja det är där jag befinner mig den mesta tiden just nu. Har nu varit tre dagar på mitt nya jobb på EKM och har inget att klaga på än så länge. Nästa veckas onsdag har vi storöppning i nya butiken på Drottninggatan så det koncentreras mest på det nu. Jag har packat i lådor, skruvat ner hyllor, hängt upp tavlor, funderat på nya produkter och en massa andra förberedelser inför flytten.

Förra veckan var det meningen att jag skulle hinna fiska så mycket jag kunde men så blev jag sjuk och känner fortfarande av det en aning. Dock hann jag kuska runt min farbror i hans gamla hemtrakter runt Sjundeå samt gå på två 30-års kalas som visserligen hölls på samma adress.

Denna vecka är så fullspäckad att jag knappt hinner med själv. Igår var vi på bio och såg den senaste Pirates Of The Caribbean filmen men den var en besvikelse. Av de fyra filmer som visats i den serien så är det bara den första som får toppbetyg. Idag var jag på första EIF matchen på Centrumplan för detta år och stjärnpoängen kommer således delas ut lite senare. Imorgon ska jag verkligen försöka hinna ut med båten och på fredag ska jag bara njuta av att det är fredag. På helgen ska det firas på allvar i Österbys senaste invånares hus och söndagen lär väl bli lugn med möjligt fiske som mesta aktivitet.

Nu ska det funderas på stjärnpoäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela