Petskis

Hemliga resan

Publicerad 2012-01-09 00:21:51 i Allmänt,


...visade sig bli riktigt lyckad och trevlig. Kasnäs skärgårdsbad var vackert fast det var vintertid så jag kan tänka mig att det är otroligt fint på sommaren. Tänk att man aldrig varit där fast det är så pass nära ens hemstad.


Det bästa med resan var absolut middagen och varmrätten som bestod av nöt inrefilé med rödvinssås och gräddpotatis. Utan att överdriva, den bästa kötträtt jag nånsin ätit! Och jag är inte den som gillar kötträtter så väldigt mycket kan jag säga. Jag kände bara att jag ville gå in till köket och ta med mig kocken hem.


Förrätten såg inte bara bra ut, den smakade fantastiskt gott den med!

Tack till alla som var med och ett stort tack till de som ordnade hela resan! Det kommer garanterat bli ett nytt besök för egen del under kommande sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela