Petskis

Melo

Publicerad 2012-01-15 23:57:50 i Allmänt,

På tal om NBA så har det helt gått obemärkt förbi att min faviritspelare i NBA har bytt lag för ett år sen ungefär. Carmelo Anthony som tidigare var i Denver Nuggets spelar numera i New York Knicks. Dessutom har han bytt tröjnummer från nummer 15 till nummer 7. Vad är väl bättre än det? Nu känner jag ju att jag måste köpa mig en spelskjorta när han har mitt favoritnummer på ryggen. Jepp, senast till hösten ska det inhandlas någon av dessa.

 

Kommentarer

Postat av: CF

Publicerad 2012-01-16 10:39:19

Bör väl nämnas att undertecknad varit VIP turen på Madison Square garden och bland annat "tafsat" på "Knicks" ihopplockade parkettgolv backstage. (Finns foto);)

Postat av: Petski

Publicerad 2012-01-17 20:51:49

Avis - Check!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela