Petskis

Sportfiskaren

Publicerad 2012-05-10 18:47:41 i Allmänt,

När jag var yngre så var jag aldrig med i några klubbar eller föreningar som de flesta andra i min ålder. Vissa spelade fotboll i EIF, vissa skidade med ÖSK och vissa var med i scouterna. Jag var inte den typen. Jag vet inte varför det var så, kanske jag inte ville eller kanske ingen tänkte på det då, jag minns liksom inte. Det grämer mig idag att jag inte var mera aktiv då.

Därför känns det bra att jag just nu har gått med i en ny förening. Nämligen Raseborgs Sportfiskare. Det passar ju som handen i handsken kan man säga. Det ordnas tävlingar och andra event inom föreningen och för min del så betyder det ännu mera fiske än tidigare. Bland tävlingarna som ordnas är klubbmästerskapen i spinnfiske och mete något som jag ser otroligt mycket fram emot. Kanske man kammar hem något pris, vem vet.


Mina nuvarande föreningar:

Ekenäs Sjöräddare
OK Raseborg (orientering)
Raseborgs Sportfiskare
Snappertuna idrottsvänner (fotboll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela