Petskis

FIFA 13

Publicerad 2012-10-13 13:34:20 i Allmänt,

Dags att damma av bloggpennan igen. Folket kräver, skriver hot hat sms. De är på en värre än en paparazzi. Nä inte riktigt, men det börjar hetta till ordentligt så nu kör vi igen. Häng på om du vill, kan och känner för det!
 
De senaste veckorna har jag suttit som limmad vid datorskärmen med favoritspelet för tillfället. Jag pratar förstås om FIFA 13. Förra årets FIFA 12 var redan det otroligt bra och årets utgåva är så klart förbättrad. I år har jag dessutom varit laglig och köpt spelet. Då får man tillång till alla uppdateringar och behöver inte fundera på om det skall fungera eller ej. Bland nyheterna i årets spel finns t.ex. taktiska frisparkar, mer realistisk spelarfysik och bättre dribblingskontroll. Dessutom uppdaterar spelet sig själv helatiden och de spelare som har dålig form i verkliga livet har också sämre formkurva i spelet. Man kan också spela aktuella matcher just med tanke på dessa uppdateringsfunktioner. Därför är det bra att ha en riktigt licens. Det läge som jag ändå gillar mest i FIFA 13 är karriärläget. Ta kontroll över ett lag, bygg upp det hur du vill med de resurser som finns, spela, vinn, gör om allt igen. Superkul!
 
Betyget på spelet kan inte bli annat än fem starka p:n.
 
p p p p p
 
Så gör nu som jag och köp ert eget FIFA 13 idag till den konsol ni har och njut av världens bästa fotbollsspel.
 

Kommentarer

Postat av: GUD

Publicerad 2012-10-15 10:20:38

Tack...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela